Saturday, April 19, 2014

Jom kempiskan perut!

Sejak lepas bersalin, susah betul nak kempiskan semula perut.
Setakat ni aku ambil juga Lecithin Shaklee untuk kurus.
Bagi aku memang ok vitamin tu cuma masalahnya aku selalu lupa nak makan.
Kalau aku konsisten makan, mesti aku dah kurus kering sekarang ヽ( ´¬`)ノ

Kebiasaannya, malam-malam aku suka breastfeed Irsyad sambil baring.
Yang kelakarnya, boleh pulak si Irsyad ni tengah mamai-mamai pergi kat bahagian perut aku nak hisap.
Malu mak ko nak oi..
See, betapa mak ko ni dah buncit tapi tak reti-reti nak kuruskan balik.
Bluekk, mama gemuk.

So, aku nekad nak bagi kempis sikit perut ni..
Lagipun tak lama lagi dah nak raya.
Mesti la kena kurus dan kempis sikit sempena hari lebaran.
Chewahh...

So, mari kita eksesais..

Yang ni pulak untuk kempiskan perut

So far, aku baru buat eksesais simple-simple ni 2 hari. Terasa la jugak ada perubahan, cuma aku harap aku istiqamah dalam menjayakan misi ku ini.


No comments:

Post a Comment